sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Jocul de-a criza


uite cum se joacă.
întâi te faci că nu ştii.
apoi citeşti despre ea.
te-aşezi pe canapea.
caşti ochii la televizor.
te uiţi în jur, nu comentezi nimic.
te uiţi în oglindă şi vezi numai ceea ce doreşti.
adică imaginea a ceea ce-ţi place şi la care ai aspirat.
lasă grimasa tristă din fiecare dimineaţă să alunece în adâncuri.
acoper-o cu gândul că lumea nu trebuie să ştie nimic din ceea ce nu ştie.
dacă te dor foarte tare facturile şi dumicaţii zilnici, pansează-te cu zăpadă.
cât mai e zăpadă.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Regina Zapezii sta pe canapea
Si îsi chema toti piticii la ea!
Unul e Gerar, suflet mare, cu dar
Altul e Faurar, prieten cu lupii, un dar
Al treilea e Germanar si-al patrulea e Prier
Si umbla cu traista-n bat dupa Florar,
Ciresaru si Cuptorul dau lui Gustar tot ogorul,
Cand Rapciune o venii, apoi draga poti sa stii
Brumar si cu Brumarel sunt frati buni cu Undrarel!
Iar Craiasa cea frumoasa a ramas saraca-n casa
Pe o canapea, mai roz fara arcuri, dar cu corzi! :)
LOL! :))))))

erys spunea...

@Minnie:
:)))
hai la groapa cu pitici,
minunati, chiar daca-s mici
caci craiasa este-n criza
si-o poate salva doar o surpriza...

Vasile Dumitru spunea...

1
dacă vorbiți
de pitici
hop și eu
pe-aici!

2
îmi place forma versurilor.
știu că e involuntară dar mă surprinde forma de clopot sau de veioză a "poeziei"!
e un mesaj la fel de sugestiv ca și conținutul...

3
nu știu cum reușesc
să fiu politicos
și somnoros
dar
dacă aș da cu
zarurile
mi-ar plăcea mai mult
comentariile!

Vasile Dumitru spunea...

hai că m-ai scos! :)
te-aștept
la un vin fiert!

imoâpolitețea mea
a fost salvată
de o altă poezie
a ta:

"am primit darul de-a vorbi
ca sa ne putem ciondani..."

la ciondănit
sunt neobosit!!!

erys spunea...

@Vasile Dumitru:
:))
chiar!
conturul unui clopot
vazut de la distanta
parca-i un ecou
din "marile sperate"...


hehe,
stiu ca la ciondanit
esti neobosit
apoi te transformi usor
in mag modern, comentator. :))

noapte buna,
o s-adorm incet
visand la vinul fiert.

geanina spunea...

Si uite ca ma prind in joc
Si-o iau pe criza de mijloc.
Si-o-nvart si-i cant..
Cat pot de tare.
O asurzesc si-o obosesc....
Cu maxima tristete ii marturisesc...
C-as insoti-o peste tot.
Dar anul asta chiar nu pot....:)
Te pop!

erys spunea...

@geanina:
nici eu nu pot
si nici n-as vrea
asa c-am imbracat-o,
am aranjat-o
si i-am dat drumul pe sosea
s-o ia altcineva. :)

te pup!

florentin spunea...

si daca zapada n-avem,
cu ce mai putem?

erys spunea...

@florentin:
cu cuburi de gheata
de la piata. :)