vineri, 20 iulie 2012

Pariu pe o clipă

pariez că plec şi rămân.
pariez pe o clipă.
care face cât multe ore supreme.
şi pe-o privire de-o clipă.
în care să-şi trăiască viaţa zilele nopţile şi toate lucrurile.
o clipă cât să înflorească sâni de trandafir.
şi zâmbetul să rămână neclintit.
şi deasupra şi în interior şi peste timp.
pariez pe o clipă strânsă între pleoape.
care să fie pretutindeni în fiinţă.
şi care nu trebuie aşteptată.
pentru că e prezentă.











22 de comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

Incep cu precizarea ca nu scriu poezie, nu scriu proza, nu sunt literat! Spun asta pentru ca am vazut ca oamenii se bucura cand le sunt apreciate gandurile si se supara cand nu sunt...
Sunt un cititor si atat.

Mi-a placut foarte mult poezia si este foarte reusit imbinata cu pictura!
Zi frumoasa sa ai si o viata plina de zambete!

erys spunea...

@Vasile Dumitru: cred ca marea majoritate a oamenilor au scris cel putin o strofa in viata lor, dar putini s-au numit poeti. eu nu sunt poeta, caci a fi poet e un titlu cu care te inzestreaza natura, iar in ceea ce ma priveste, nu simt asta. cat despre critica, desi in fiecare om ar trebui sa existe un critic, poezia e singurul copil care nu poate fi indreptat din afara. el place sau nu place. isi gaseste sufletul sau intelegator sau nu. pentru ca nu-i un fapt ci o simtire proprie a lucrurilor...:)
iti multumesc pentru trecere si citire si-ti marturisesc ca pictura e un dar. o imagine care cuiva ii reaminteste de mine, iar pe mine ma ajuta sa castig pariul :)
o zi senina si toate cele bune!

geanina spunea...

tare as mai paria si eu! dar nu o fac...pierd tot timpul :(
te las pe tine si iti tin pumnii :).
pop....

erys spunea...

@geanina: niciodata sa nu dai inapoi. stiu eu ce spun :)
te pup!

MiiutaChan spunea...

Versuri cuprinzătoare, îmi plac, au o notă de melancolie...Felicitări!

Oana spunea...

pariul pe clipa prezenta... frumos ai scris, Erys! Te imbratisez!

Joker spunea...

atât de multe CLIPE strânse într-una singură??
şi prezentă şi reală şi posibilă şi curajoasă, ba chiar şi visată...?
ori eşti visătoare ori foarte norocoasă, căci o realitate care să cuprindă atâta naturaleţe+inocenţă mi e tare greu să cred că poate fi posibilă...
:)

este ceva care nu e pe placul meu la vederea laitmotivului ăsta conceptualizat cu"frumos ai scris, Erys!"

Joker spunea...

:)
şi totuşi un "suflet înţelegător" e firesc să poată Fi!
Dar noi toţi suntem dincolo de "a fi"
aşa...
:) N'est pas? :)

Joker spunea...

Măi la tine se duc numai în spam replicile mele?
:))

Anonim spunea...

un fluturaș.
petale răsfirate,
se naște chipul de femeie...
e delicat. e diafan!
îți vine brusc
să pici pe spate!

(demers poetic eșuat.)
:)




- bună, erys!

geanina spunea...

esti bine nu-i asa!!!?

pandhora spunea...

pariul cu dragostea...rar exista doi castigatori...
ai scris frumos...tu mereu scrii frumos :)

erys spunea...

@Joker: DA. multe clipe intr-una singura. reala. si visatoare si norocoasa. si trait clipa ce pare pentru tine imposibila si poate si pentru mine, da' nu se pune, ca's visatoare :)) si mi-am ales sa fiu virgina:) e dreptul meu. e clipa mea.

fiecare spune ce crede. e placerea si alegerea fiecaruia, chiar daca am/nu am scris frumos :)

da. comentariile tale gareaza mereu la spam. nu ma pricep sa gasesc un raspuns mai calificat :)

erys spunea...

@Joker: firesc suntem ceicesuntem :)

erys spunea...

@pandhora: ai intuit bine :) pariul cu doi castigatori...

erys spunea...

@Miiuta Chan: iti multumesc! multe clipe deosebite si placute sa ai! :)

erys spunea...

@geanina: sunt mai mult decat bine :) poate voi putea descrie vreodata cum sunt...

erys spunea...

@ben: se poate mai mult decat un multumesc? apreciez gandurile tale :)

erys spunea...

@Lavi: iti multumesc mult mult! :)

erys spunea...

@Oana: te imbratisez!

Vasile Dumitru spunea...

comentez aici, deşi am văzut postarea de azi...
poezia, comentariul tău şi pauza m-au bucurat: câştigasei!

erys spunea...

@Vasile Dumitru: castigam si pierdem in mod constant...asta este! :) iti multumesc!